welcome box



Free Widgets

Tuesday 23 August 2011

hah??!!! dh abis???

alo peeps...
mst korg pelik kn knape aku letak tajuk cmment aku cmni btl tk.. kn3??
jgn wt tktau kpd sume mmbr kolejku di kpmam ataupun leh d'katekn kolej profesional mara ayer molek di melaka..
so ari ni iaitu 24 Ogos 2011 b'samaan ari rabu ialah ari t'akhir aku abis praktikal d'hq mara k.l..
cpt giler mase b'lalu.. 3 bulan cm s'kjp jer but kt mara tu cm aku dh keje like 2 or 3 taun aku kt hq mara k.l tu..
happy2 jgk but sedih la jgk kn coz nk tgglkn tmpt yg famous tu..
tp tkpr.. aku dh antar resume n ade pengarah tu sruh aku antar on direcdt kt die pas aku dpt diploma nnt..
insyaAllah ade rezeki aku dpt aku keje blk kt hq mara ni.. so korg doa2kn aku la ek agar aku dpt keje kt sne n aku pun m'doakn k'jayaan korg d'mase hdapn n aku doakn jgk hidup korg b'jaye dgn ape yg korg impikn..
so that all folks.. hav a good day n assalam =)


No comments:

Post a Comment